هِلو هِلو
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : Man

 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همون 2 نفری که میان اینا رو میخونن(یکیش که خودَمَم)

بازم حالم خوب نی

الیته یه جورایی بهترما

ولی دلم از همه گرفته

از همه ی اونایی که تو نت باهاشون دوست بودم

همشون به جز یکیشون

الان دیگه من دلمو به کی خوش کنم؟!

هیشکی...

چون احساس میکنم هیچکدومشون ارزش ندارن

به دررررررررررررک

برا همین احتمالا تا مدرسه ها تو "سیتی" نرم

لعنتییییییی

11 روز دیگه مونده

ولی این اف/بی هم چیز باحالیه

البته من به صورت خیلی پاک و درست ازش استفاده میکنم

این چند روز از نظر موسیقی خیلی باحال بوده

جمعه که از گردش اومدیم 

انقده خوابم میووووومد

حدود 2 روز بود نخوابیده بودم

برا همین دیگه به وی ام آ نرسیدم

ولی ظهرش تلویزیونو که روشن کردم 

دیدم تکرارشو داره

تیلور هم آهنگ جدیدشو به صورت اختصاصی اجرا کرد

بسی حال کردم

عصرش دیدم ووووووووووی

یه آهنگ جدیدم داده

به اسم Ronan که برای یه بچه ی 4 ساله که سرطان داشته و مرده خونده

آهنگ قشنگیه

الانم دارم پشت صحنه ی زاخار نامه رو میبینم

مهراد هیدن

نسیم

یه جای دیگه همدارم کلیپ جدید بی باکو میبینم

به بهههههههههه

کتابام هنوز جلد نشدن

محظ رضای خدا یکی بیاد کمککککککک

خب دیگه من برمشما هم خوش باشین

Bb

 



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت20:46---19 شهريور 1391
سلام . من همون یه نفر دیگه هم که نوشته هات رو می خونم ولی با روحیه ای غمگین.پاسخ:اووووووووخی

کلبه من
ساعت20:44---19 شهريور 1391
سلام عزیزم

حال منم این چند روز خوب نیست. ولی نوشته هات رو که می خونم بهتر میشم. ولی وای با این خواننده های مزخرفت. البته ببخشیدا!!!!
پاسخ:شما هم ایشالله خوب بشین!ولی اگه دو فدم میومدین پیش ما روحیتون عوض میشد:(


ساعت20:41---19 شهريور 1391
خاک تو سرت با این سلیقه ی مزخرفت!!!


گفتم این مدت که من نیستم ادم شدی خیر سرت شاسکووووووول<
پاسخ:خخخخخخخ به به این اوسکل محل هم اومده اینجا و گند زده به وبم:-":-& سلیقه به این خوبیییییییییییییییییییی:pسلیقه نداری حرف مفت نزنننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: